۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۷
کد خبر: ۶۱۴۸۷۹
حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم در گفت وگو با رسا:

رونق تولید و مبارزه با قاچاق لازمه رفاه مردم است|بر توانایی داخلی تکیه کنیم

رونق تولید و مبارزه با قاچاق لازمه رفاه مردم است|بر توانایی داخلی تکیه کنیم
نماینده خبرگان با بیان اینکه واردات کالای قاچاق کمر تولید را شکسته است، گفت: دولت بدون ملاحظه و قاطعانه از واردات کالای قاچاق جلوگیری کند.

حجت الاسلام المسلمین محمد حاج ابوالقاسم نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا، با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب به رییس جمهور مبنی بر تنظیم بازار و رفاه مردم و بیان اینکه دولت باید عوامل رفاه مردم را فراهم سازد، گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که امروز بر کشور حاکم است، بیش از هر دوران به اقتصاد مقاومتی نیاز داریم.

وی با تأکید بر ضرورت توجه دولت به مؤلفه های اقتصاد مقاومتی اظهارداشت: اقتصاد کشور باید درون زا بوده و با تکیه بر توان داخلی مشکلات کشور را برطرف سازد.

حجت الاسلام والمسلمین حاج ابوالقاسم با اشاره به شعار «رونق تولید» که رهبر معظم انقلاب برای امسال معین کردند، بر لزوم توجه دولتمردان به توانمندسازی تولید داخلی تأکید و عنوان کرد: اگر دولت بخواهد در راستای ایجاد رفاه برای مردم گامی بردارد، باید موانعی که بر سر راه «تولید داخلی» وجود دارد را برطرف سازد.

نماینده مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دولت باید با تسهیل فروش محصولات داخلی و صادرات آنها به خارج از کشور از تولیدکنندگان کشور حمایت کند، ابراز داشت: حمایت از تولیدکنندگان داخلی و جلوگیری از واردات کالای قاچاق می تواند به افزایش سطح درآمد مردم و رفاه نسبی آنها منجر شود.

وی با بیان اینکه دولت باید بدون ملاحظه و قاطعانه از واردات کالای قاچاق جلوگیری کند، تأکید کرد: امروز واردات کالای قاچاق کمر تولید را شکسته و تولیدکنندگان را مأیوس ساخته است./841/ت302/ق

حسین ثالث موید
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
چقدر گفتگوی کوتاهی بود
1
0
سجاد فارسانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲
تو این کشور همه بلد شدند حرف خوب بزنند ولی در عرصه عمل خیلی اوضامون خرابه
1
0
الا بذکر الله تطمئن القلوب
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
فَالَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ لَهُمْ مَغْفِرَةٌ وَرِزْقٌ كَرِيمٌ
0
0
الا بذکر الله تطمئن القلوب
Iran, Islamic Republic of
۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
وَعَلَّمْنَاهُ صَنْعَةَ لَبُوسٍ لَكُمْ لِتُحْصِنَكُمْ مِنْ بَأْسِكُمْ فَهَلْ أَنْتُمْ شَاكِرُونَ
0
0